Loading...
Home| Kobiety| Poślizgi| Pantofle Damskie Mule Brokatowe W Kolorze Kości Słoniowej

Pantofle Damskie Mule Brokatowe W Kolorze Kości Słoniowej

Wersja/model: : HULSKU381

Normalna cena 208.13zł 135.29zł|Oszczêdzasz: 35%
  • 10
  • 11
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
powerby cards

Cozy with a dash of glam, these mule slippers add a little something special to the loungewear rotation. Lined with super soft faux fur and dusted with glitter, they’re sure to become your new favorite slippers for everything from cozying up by the fire to at-home get togethers, working from home to spontaneous dance parties.
  • Glitter and faux fur upper
  • Mule slip-on slipper
  • Soft faux fur footbed
  • Incredibly lightweight EVA outsoles
  • Care instructions: spot wash, air dry only
  • Imported

Zasady wysyłki

Jakie metody wysyłki są dostępne i jaki jest koszt?

Obecnie możemy zaoferować wysyłkę standardową i przyspieszoną. Za tę cenę możesz skorzystać z BEZPŁATNEJ WYSYŁKI STANDARDOWEJ przy zamówieniach powyżej 79 USD. W przeciwnym razie zostanie naliczona opłata za wysyłkę. Dokładny koszt zależy od kraju docelowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

 

Czy wysyłasz na cały świat?

TAk! Obecnie wysyłamy do większości krajów na świecie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki wysyłkowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci ochronę.

 

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z numerem przesyłki zostanie wysłana do Ciebie zaraz po wysłaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, sprawdź folder śmieci/spamu. Jeśli nadal się nie pojawia, skontaktuj się z obsługą klienta.

 

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

Czas przetwarzania produktów znajdujących się w magazynie wynosi zwykle 2-3 dni robocze po złożeniu zamówienia. Czas wysyłki może się różnić w zależności od regionu, ale dostawa nastąpi w ciągu około 6-15 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź naszą stronę dotyczącą zasad wysyłki.

 

Jak zmienić adres po złożeniu zamówienia?

Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zmiany adresu przed wysyłką. Po wysłaniu zamówienia nie można zmienić adresu.

 

informacje wysyłkowe

Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem z numerem zamówienia.

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkiem, dzięki któremu możesz je śledzić online.

W przypadku standardowych metod wysyłki nie będzie wymagana żadna Taryfa od naszych klientów.

 

Czas przetwarzania

Produkty dostępne w magazynie są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych po złożeniu zamówienia.

 

Opóźnienia w dostawie z powodu COVID19

Obecnie mamy do czynienia z opóźnieniami w wysyłce ze względu na ilość i dostępność przewoźnika. Dostosowaliśmy nasz standardowy harmonogram wysyłki do 8-15 dni roboczych pamiętaj, że ciężko pracujemy, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wsparcie naszego klienta, dziękujemy za cierpliwość.

Mokasyny Damskie Huls Black Dog Multi 208.13zł Mokasyny Damskie Huls Black Dog Multi łuski Damskie Chillax Mini Twill Zmywalne Jasnoróżowe łuski Damskie Chillax Mini Twill Zmywalne Jasnoróżowe 231.29zł

Zasady wysyłki

Jakie metody wysyłki są dostępne i jaki jest koszt?

Obecnie możemy zaoferować wysyłkę standardową i przyspieszoną. Za tę cenę możesz skorzystać z BEZPŁATNEJ WYSYŁKI STANDARDOWEJ przy zamówieniach powyżej 79 USD. W przeciwnym razie zostanie naliczona opłata za wysyłkę. Dokładny koszt zależy od kraju docelowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

 

Czy wysyłasz na cały świat?

TAk! Obecnie wysyłamy do większości krajów na świecie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki wysyłkowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci ochronę.

 

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z numerem przesyłki zostanie wysłana do Ciebie zaraz po wysłaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, sprawdź folder śmieci/spamu. Jeśli nadal się nie pojawia, skontaktuj się z obsługą klienta.

 

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

Czas przetwarzania produktów znajdujących się w magazynie wynosi zwykle 2-3 dni robocze po złożeniu zamówienia. Czas wysyłki może się różnić w zależności od regionu, ale dostawa nastąpi w ciągu około 6-15 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź naszą stronę dotyczącą zasad wysyłki.

 

Jak zmienić adres po złożeniu zamówienia?

Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zmiany adresu przed wysyłką. Po wysłaniu zamówienia nie można zmienić adresu.

 

informacje wysyłkowe

Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem z numerem zamówienia.

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkiem, dzięki któremu możesz je śledzić online.

W przypadku standardowych metod wysyłki nie będzie wymagana żadna Taryfa od naszych klientów.

 

Czas przetwarzania

Produkty dostępne w magazynie są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych po złożeniu zamówienia.

 

Opóźnienia w dostawie z powodu COVID19

Obecnie mamy do czynienia z opóźnieniami w wysyłce ze względu na ilość i dostępność przewoźnika. Dostosowaliśmy nasz standardowy harmonogram wysyłki do 8-15 dni roboczych pamiętaj, że ciężko pracujemy, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wsparcie naszego klienta, dziękujemy za cierpliwość.

Zapytanie o produkt