Loading...
Home| Dzieci| Poślizgi| Huls Big Kid's Kickstart Leather Jr Tęczowo-biały/tęczowy

Huls Big Kid's Kickstart Leather Jr Tęczowo-biały/tęczowy

Wersja/model: : HULSKU401

Normalna cena 184.98zł 120.24zł|Oszczêdzasz: 35%
  • 10,5
  • 11
  • 11,5
  • 12
powerby cards

From denim to dresses, HULs’ versatile leather Kickstart sneaker can complete any look. Classic and simple, its alternative closure with fixed laces for easy on/off and memory foam footbed for constant comfort while she takes on her day.
  • Memory foam footbed for all day comfort and support
  • Alternative closure with fixed laces for easy on/off and adjustability
  • Durable rubber outsole for traction
  • Vulcanized bottom for flexibility
  • APMA approved

Zasady wysyłki

Jakie metody wysyłki są dostępne i jaki jest koszt?

Obecnie możemy zaoferować wysyłkę standardową i przyspieszoną. Za tę cenę możesz skorzystać z BEZPŁATNEJ WYSYŁKI STANDARDOWEJ przy zamówieniach powyżej 79 USD. W przeciwnym razie zostanie naliczona opłata za wysyłkę. Dokładny koszt zależy od kraju docelowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

 

Czy wysyłasz na cały świat?

TAk! Obecnie wysyłamy do większości krajów na świecie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki wysyłkowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci ochronę.

 

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z numerem przesyłki zostanie wysłana do Ciebie zaraz po wysłaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, sprawdź folder śmieci/spamu. Jeśli nadal się nie pojawia, skontaktuj się z obsługą klienta.

 

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

Czas przetwarzania produktów znajdujących się w magazynie wynosi zwykle 2-3 dni robocze po złożeniu zamówienia. Czas wysyłki może się różnić w zależności od regionu, ale dostawa nastąpi w ciągu około 6-15 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź naszą stronę dotyczącą zasad wysyłki.

 

Jak zmienić adres po złożeniu zamówienia?

Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zmiany adresu przed wysyłką. Po wysłaniu zamówienia nie można zmienić adresu.

 

informacje wysyłkowe

Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem z numerem zamówienia.

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkiem, dzięki któremu możesz je śledzić online.

W przypadku standardowych metod wysyłki nie będzie wymagana żadna Taryfa od naszych klientów.

 

Czas przetwarzania

Produkty dostępne w magazynie są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych po złożeniu zamówienia.

 

Opóźnienia w dostawie z powodu COVID19

Obecnie mamy do czynienia z opóźnieniami w wysyłce ze względu na ilość i dostępność przewoźnika. Dostosowaliśmy nasz standardowy harmonogram wysyłki do 8-15 dni roboczych pamiętaj, że ciężko pracujemy, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wsparcie naszego klienta, dziękujemy za cierpliwość.

Duży Dziecięcy Topkick, Który Można Prać Na Jr Pink Huls 175.72zł Duży Dziecięcy Topkick, Który Można Prać Na Jr Pink Huls Huls Duży Dziecięcy Topkick Slip On Zmywalny Skórzany Biały Huls Duży Dziecięcy Topkick Slip On Zmywalny Skórzany Biały 208.13zł

Zasady wysyłki

Jakie metody wysyłki są dostępne i jaki jest koszt?

Obecnie możemy zaoferować wysyłkę standardową i przyspieszoną. Za tę cenę możesz skorzystać z BEZPŁATNEJ WYSYŁKI STANDARDOWEJ przy zamówieniach powyżej 79 USD. W przeciwnym razie zostanie naliczona opłata za wysyłkę. Dokładny koszt zależy od kraju docelowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.

 

Czy wysyłasz na cały świat?

TAk! Obecnie wysyłamy do większości krajów na świecie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki wysyłkowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci ochronę.

 

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z numerem przesyłki zostanie wysłana do Ciebie zaraz po wysłaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, sprawdź folder śmieci/spamu. Jeśli nadal się nie pojawia, skontaktuj się z obsługą klienta.

 

Jak długo trzeba czekać na zamówienie?

Czas przetwarzania produktów znajdujących się w magazynie wynosi zwykle 2-3 dni robocze po złożeniu zamówienia. Czas wysyłki może się różnić w zależności od regionu, ale dostawa nastąpi w ciągu około 6-15 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź naszą stronę dotyczącą zasad wysyłki.

 

Jak zmienić adres po złożeniu zamówienia?

Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zmiany adresu przed wysyłką. Po wysłaniu zamówienia nie można zmienić adresu.

 

informacje wysyłkowe

Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem z numerem zamówienia.

Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkiem, dzięki któremu możesz je śledzić online.

W przypadku standardowych metod wysyłki nie będzie wymagana żadna Taryfa od naszych klientów.

 

Czas przetwarzania

Produkty dostępne w magazynie są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych po złożeniu zamówienia.

 

Opóźnienia w dostawie z powodu COVID19

Obecnie mamy do czynienia z opóźnieniami w wysyłce ze względu na ilość i dostępność przewoźnika. Dostosowaliśmy nasz standardowy harmonogram wysyłki do 8-15 dni roboczych pamiętaj, że ciężko pracujemy, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wsparcie naszego klienta, dziękujemy za cierpliwość.

Zapytanie o produkt