Zasady wysyłki
Jakie metody wysyłki są dostępne i jaki jest koszt?
Obecnie możemy zaoferować wysyłkę standardową i przyspieszoną. Za tę cenę możesz skorzystać z BEZPŁATNEJ WYSYŁKI STANDARDOWEJ przy zamówieniach powyżej 79 USD. W przeciwnym razie zostanie naliczona opłata za wysyłkę. Dokładny koszt zależy od kraju docelowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Czy wysyłasz na cały świat?
TAk! Obecnie wysyłamy do większości krajów na świecie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki wysyłkowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci ochronę.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z numerem przesyłki zostanie wysłana do Ciebie zaraz po wysłaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, sprawdź folder śmieci/spamu. Jeśli nadal się nie pojawia, skontaktuj się z obsługą klienta.
Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
Czas przetwarzania produktów znajdujących się w magazynie wynosi zwykle 2-3 dni robocze po złożeniu zamówienia. Czas wysyłki może się różnić w zależności od regionu, ale dostawa nastąpi w ciągu około 6-15 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź naszą stronę dotyczącą zasad wysyłki.
Jak zmienić adres po złożeniu zamówienia?
Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zmiany adresu przed wysyłką. Po wysłaniu zamówienia nie można zmienić adresu.
informacje wysyłkowe
Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem z numerem zamówienia.
Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkiem, dzięki któremu możesz je śledzić online.
W przypadku standardowych metod wysyłki nie będzie wymagana żadna Taryfa od naszych klientów.
Czas przetwarzania
Produkty dostępne w magazynie są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych po złożeniu zamówienia.
Opóźnienia w dostawie z powodu COVID19
Obecnie mamy do czynienia z opóźnieniami w wysyłce ze względu na ilość i dostępność przewoźnika. Dostosowaliśmy nasz standardowy harmonogram wysyłki do 8-15 dni roboczych — pamiętaj, że ciężko pracujemy, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wsparcie naszego klienta, dziękujemy za cierpliwość.
Zasady wysyłki
Jakie metody wysyłki są dostępne i jaki jest koszt?
Obecnie możemy zaoferować wysyłkę standardową i przyspieszoną. Za tę cenę możesz skorzystać z BEZPŁATNEJ WYSYŁKI STANDARDOWEJ przy zamówieniach powyżej 79 USD. W przeciwnym razie zostanie naliczona opłata za wysyłkę. Dokładny koszt zależy od kraju docelowego. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Czy wysyłasz na cały świat?
TAk! Obecnie wysyłamy do większości krajów na świecie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki wysyłkowej, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci ochronę.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki z numerem przesyłki zostanie wysłana do Ciebie zaraz po wysłaniu zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, sprawdź folder śmieci/spamu. Jeśli nadal się nie pojawia, skontaktuj się z obsługą klienta.
Jak długo trzeba czekać na zamówienie?
Czas przetwarzania produktów znajdujących się w magazynie wynosi zwykle 2-3 dni robocze po złożeniu zamówienia. Czas wysyłki może się różnić w zależności od regionu, ale dostawa nastąpi w ciągu około 6-15 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje, odwiedź naszą stronę dotyczącą zasad wysyłki.
Jak zmienić adres po złożeniu zamówienia?
Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu zmiany adresu przed wysyłką. Po wysłaniu zamówienia nie można zmienić adresu.
informacje wysyłkowe
Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem z numerem zamówienia.
Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, wyślemy Ci wiadomość e-mail z numerem śledzenia i linkiem, dzięki któremu możesz je śledzić online.
W przypadku standardowych metod wysyłki nie będzie wymagana żadna Taryfa od naszych klientów.
Czas przetwarzania
Produkty dostępne w magazynie są zazwyczaj wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych po złożeniu zamówienia.
Opóźnienia w dostawie z powodu COVID19
Obecnie mamy do czynienia z opóźnieniami w wysyłce ze względu na ilość i dostępność przewoźnika. Dostosowaliśmy nasz standardowy harmonogram wysyłki do 8-15 dni roboczych — pamiętaj, że ciężko pracujemy, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za wsparcie naszego klienta, dziękujemy za cierpliwość.